måndag 20 februari 2012

Kan det vara så väl?


Kan det vara så väl att jag ska få min tatuering på ryggen iordninggjord? Tur man känner folk som känner folk.
Nu ska jag bara fundera ut vad jag ska ha. Jag har ju lagt mina tatueringsplaner lite åt sidan ett tag, just av den anledningen att jag inte vet vad jag vill ha. Eller jag vet massor jag vill ha, men jag vet inte om det bara är för stunden eller om jag verkligen vill ha dom!
Alla mina tatueringar är mer eller mindre impuls-tatueringar, tror bara att en av mina är planerade sen tidigare. Och jag ska inte säga att jag ångrar nån direkt, det är fel ord. Jag är nöjd med alla - utom en, den är jag mindre nöjd med. ;)

Men sen har jag ändå alltid tänkt att det är bättre att ångra det jag har gjort än att ångra det jag aldrig gjorde. Men har man chansen att rätta till ett litet snedsteg så tar jag den!

Sen ska jag lägga till en liten liten grej, om jag vågar.. ;)

Inga kommentarer: