torsdag 26 januari 2012

Nöjd med livet!


Somnade vid ett inatt. Vaknade kring två. Med mensvärk. Gick upp, tog en tablett - värmde vetekudden och gick och la mig. Hann precis krypa ner - fick stiga upp igen, kräkas för att bli av med det onda, gick och la mig igen. Somnade.

Vaknade halv åtta, och jag började åtta. ;) Blev inte ens på dåligt humör av det. Stressade lite, men that´s it.

Jag är glad, pigg och vaken! Glad och nöjd med livet, jag har fått medicin som jag VET hjälper mot min axel och som jag tycker (delvis i alla fall) hjälper. Man blir på bättre humör när smärtan inte känns lika tydligt.
Kan fortfarande känna smärta, men den känns lite längre bort. Och då är det ett steg i rätt riktning!
Kortisonet verkar *peppar peppar* ha tagit bra! Har inte jätteont i själva axeln, utan för tillfället har jag mer ont vid sticket. Men sån smärta går ju över tills jag gifter mig. ;)
Det kan fortfarande bulta och smärta i axeln, men jag tror och hoppas att jag är på rätt väg!

Och så ringen.. Ja, jag längtar efter ringen. ;) Snart så!

Nu ska jag förbränna FETT Friskis! :)

Inga kommentarer: