onsdag 25 januari 2012

Maries fina lilla kagge.. ;)

Haft en alldeles förträfflig afton med mina fina! Angélica, jag och Ase åkte hem till marie, lekte med barnen och åt mat. Efter det massa skitprat och varm choklad. Inte så nyttigt, men vafan - här är jag duktig dag ut och dag in och nu har jag dessutom lite "tjej-vecka-humör", så då är det okej. Humöret är på topp, men ni tjejer vet.. Lite ups and downs, svårt att hänga med i svängarna.. ;) och så lite känningar i magen Då är varm choklad okej. :)

jag är så exalterad över att jag på lördag ska peka ut en ring som ska pryda mitt finger! Wiihoo! Finns verkligen såå mycket fint, och jag funderar av och an. Ska sluta med det här letandet och vänta till lördag, få jag får prova och tycka tills jag har ringen med stort R! :) har ju redan han med stort H, så. ;) god natt alla!

Inga kommentarer: