fredag 20 januari 2012

Ibland imponerar jag på mig själv. JAG som är så slarvig av mig har tusentals siffror och bokstäver i mitt huvud som jag aldrig glömmer! Har ungefär 20 olika koder till diverse system på jobbet, som man har i huvudet, uppe på det pinkoder, portkoder, bankkoder, mailuppgifter.. Det är klart att det händer att jag slår jobbkoden på min egen port, men man inser ganska snabbt varför dörren inte går att öppna ;) Ibland undrar jag hur det går ihop, för födelsedagar, adresser och telefonnummer är jag totalt värdelös på! :) en tjej på jobbet skrev sin adress till mig på en lapp till mig igår. Lappen är redan borta och jag har inte en aning om vart hon bor! :) hjärnan "väljer" definitivt de saker den anser är viktigt.

Nahe, nu ska jag packa ihop väska för en hel-helg med min älskling! Rödeby ikväll, malmö imorgon. :)

Inga kommentarer: