lördag 24 december 2011

Jag hade lagt vår present till pappa i en bok som jag sen slagit in. När det var dags att öppna den förstod han ingenting. Tittade konstigt, det var en gammal danielle steel-bok. För det första inte hans typ av bok och för det andra inte i närheten av det han önskat sig.. ;) sen bad jag honom bläddra i boken, vilket han gjorde. Då fann han själva julklappen : biljett till black sabbath. Hela hans värld stannade upp, och han bröt ihop. Han fattade ingenting, satt helt tyst och bara stirrade. Har aldrig sett någon så glad, rörd, lycklig och uppspelt på samma gång! Jag älskar alexandra och malin för att vi köpte detta till honom, Jag älskar mig själv för att jag fick allt på film, och jag älskar mig själv för att jag beslutade mig för att beställa biljett till mig med! Vi kommer troligtvis ha världens bästa dag! :) för övrigt en underbar julafton på alla sätt och vis! Jag har fått mina laila bagge-smycken, tempurmadrass, massa presentkort och massa mer! Perfekt helt enkelt. Imorgon blir en känsloladdad dag, mer om det imorgon!

Inga kommentarer: