torsdag 22 december 2011

All stress.. Jag är trött! Lilla julafton hos jennie och mårten var som vanligt väldigt mysigt! Och god mat - som vanligt. :) fick mig ett armband av pojkarna som jag sagt länge att jag vill ha, det har nåt med välgörenhet att göra. Mycket fint, älskar det! Ja, ni ser på bilden. :) igår hälsade jag på jessica och neo, och de båda bjöd på ett och annat gapskratt! :) nu har jag precis slagit in paket och städat. Ska inhandla det sista imorgon bitti. Vi ska ha 23-december-mys på jobbet imorgon, vi är ett gäng som sitter till 21. Så jag styrde upp det här med vem som ska handla vad, lite frukt, julmust och godis. Mysigt! När jag kommer hem imorgon kommer som vanligt tobbe va här, vi har alltid julmys dagen innan julafton, byter paket och verkligen myser! :) eftersom jag är så nyfiken av mig larmade hans mamma mina paket i helgen så varje gång jag kom nära så tjöt det.. ;) men imorgon får jag öppna! :)

Inga kommentarer: