onsdag 7 december 2011

Att hata hela världen. Nästan.

Försov mig i morse och drog med mig Hampe i träsket. Vaknade halv åtta och insåg att jag skulle bli SEN om jag inte snabbade mig på. Frågade därför om jag fick skjuts, han skulle börja halv nio. Som vanligt när det gäller världens bästa Hampe så var det "inga problem".. Bara det att jag var inte klar när han hade för avsikt att köra, så allt dröjde. Vi kom med andan i halsen till jobbet prick halv nio. Förlåt.
Åkte direkt till Lisa efter jobbet med tjejerna! Vi har haft insamling på jobbet tills hennes lille nyfödde Ludde och det blev en hel del kläder till den lille! :)
Klart att storebrorsan (hunden) skulle få paket med. Fyra små hundben fick han. ;)

Pappas julklapp är inhandlad. Och jag är nöjd! Jag valde att gå på Malins alternativ, och jag är glad att jag gjorde det.
På julafton kommer jag skriva vad det är för klapp han ska få! Han är så värd den! :)

För övrigt hatar jag hela världen idag, så jag tror jag går och lägger mig. Inget kul att känna så, men jag mina fina dagar med. Tro det eller ej..

God natt!

Den enda människa jag känner att jag inte avskyr idag är min storasyster. Titta noga på bilderna. Samma leende då som nu. Kan man annat än älska henne?
Jo, det finns en sak till som hade gjort min dag : alla mina små-pojkar! William, Alvin, Albin, Alfred, Charlie och Isaac. Finaste killarna i världen! Och vilken tur jag har som har så många! :)

Inga kommentarer: