måndag 10 oktober 2011

Nu slankar vi till oss!

Förresten så kör vi en svält-vecka jag och svärmor! Det är inte så illa som det låter.. Går det riktigt bra tar vi ytterligare en vecka här efter.

Frukost : En banan.
Lunch : En Nutrilette/Naturdiet.
Mellanmål : En apelsin.
Middag/Kvällsmat : Nutrilette/Naturdiet.

Klart att man är hungrig, men det är man ju emellanåt i vanliga fall med! Skillnaden här är att man inte äter när man är hungrig.
Jag har som tur väl är aldrig haft problem med hungerkänsla. Det kan såklart vara obehagligt om det är så starkt att man mår illa av det, men för övrigt är kurr i magen och själva tomhetskänslan inte så farligt enligt mej.
Kissar gör jag konstant.

Imorgon ska jag se Britney Spears Malmö Arena! Än så länge är jag inte hälften så uppspelt som när vi skulle se Gaga, men det kommer säkerligen när jag väl sitter i bilen på väg dit imorgon. Brittan är ju inte lika stor i mina ögon som hon en gång har varit, men det kommer fortfarande bli coolt att se henne!

Natti! :)
Nu slankar vi till oss!

Inga kommentarer: