måndag 12 september 2011

Och nu..

Och så passar jag på att visa upp vilket fint kort jag fick i mitt brevinkast häromkvällen av min fina granne och barndomsvän Lina. :) Små saker som gör en glad!

Kvällens Idol är avverkat och man kan ju inte annat än att konstatera att jag älskar Baggarna! Fortfarande.
Alexander Bard har börjat komma med en aning klokare utlägg än i början, så jag har gått från att avsky honom till att bara tycka illa om honom. Pelle bara finns där liksom, han är okej.
Men Baggarna.. :) Inte mycket som slår dom!
Och så måste man bara poängtera Laila, hur jävla snygg är kvinnan? Ruskigt snygg, om man frågar mej.

Och så älskar jag hennes smycken! Jag fick ju (som ni vet) Laila Bagge-örhängen av pappa och Malin i julklapp, och ett Bagge-halsband av Tobbe. Jag älskar dom!
Så på detta årets önskelista kommer det vara massa mer jag önskar mej från den kollektionen! :)

Nu ett avsnitt av True blood som jag helt har "glömt bort" i en veckas tid. Inte okej. Alexander Skarsgård dissar man inte, liksom! ;)

Inga kommentarer: