lördag 27 augusti 2011

Misslyckad shopping..

Vem vare?

Scrap-albumet blev halvklart igår, och superfint! :) Jag är än så länge nöjd. Men man ser tydligt vilka sidor som är gjorda först. Man lär sej mer och mer för varje blad, och idéerna blir fler ju fler sidor man gör. När klockan närmade sej ett inatt var vi dock torra på idéer både jag och Angélica, så vi gav upp, åkte hem till henne och sov. :)

Imorse var vi på shoppingtur, jag, Frida och Susanne. Hittade inte värst mycket idag, men nästan en tusing har gått åt ändå. Märkligt..
Nu är det snart dags för grillfest hos Elina. Kunde ju inte bli bättre väder, även om detta vädret känns mer klibbigt än skönt! Bättre att grilla i värme än i kyla i alla fall.

Naglarna ska torka, jag ska bestämma mej för en klädsel (varför är det alltid så svårt?) och sen sminka mej lite. Sen drar jag och kommer hem imorgon.
Hej!



Inga kommentarer: