tisdag 9 augusti 2011

En liten update!


Inser att det är över en vecka sedan jag var här inne sist.

Min semester har börjat, jag är idag inne på dag två! Jag ska ärligt erkänna att det gör mej ingenting om det är skitväder hela semestern igenom, det är inte det som känns viktigt! Däremot blir jag glad om jag kan få suga i mej lite sol, det mår man ju inte sämre av. :)

Helgen spenderades som vanligt hos Bernbo, igår var jag hos Isaac hela dagen och idag ska jag ut till Tobbe igen. Jag tänker för första gången i mitt liv plocka kantareller idag. ;)

Det är skönt att vara ledig. Tror till och med att jag kommer hinna sakna mitt jobb, och det är bra.
Igårkväll var jag ute på långpromenad till halv elva med Viktor. Så himla skönt att gå när det regnar lite, och när åskan hänger i luften! :)

Dagens första kopp kaffe är drucken, och nu ska jag snart fixa i ordning mej innan Tobbe kommer och hämtar mej.


Inga kommentarer: