torsdag 30 juni 2011

Transformers utan Megan Fox. Tumme ner!



Såg Transformers 3D på bio med Tobbe, Simon och Malin igår. Jag gillar Transformers, jag tycker att ettan är bra och tvåan är okej. Trean var också okej, men på tok för lång! Jag kan inte sitta still i en svettig biosalong till klockan halv tolv på natten, får myror i brallan, pirr i benen och känner att jag inte kan sitta still.

Jag tycker faktiskt att det är värdelöst att inte Megan Fox är med i trean! Folk säger att hon inte är med för hennes attityd till regissören blev för mycket, så hon fick sparken. Spela roll, kan jag tycka - att ta in nån som inte är hälften så snygg som Fox, och som dessutom har en brittisk accent? Dåligt! Jag störde mej på det hela filmen.

Idag har jag fått besök av Angélica och Hampe. Mysigt. De hade med sej donken och så drack vi kaffe och pratade skit. :) Har saknat Angélica faktiskt!

Tabletterna som farbror doktorn skrev ut gör att jag är svintrött. Jag tror det beror på det i alla fall. Ögonen går i kors, och de känns dimmiga emellanåt.
Svärmor sa att det definitivt beror på tabletterna. Jag tror att jag kan hålla med. Trött är jag i vanliga fall, men nu känns det ännu mer.
Skumt, det här med trötthet. Trots att jag ofta är trött så lägger jag mej sällan tidigare än tolv om kvällarna. Och jag får mer ork om jag bara sover sex timmar, än om jag sover åtta. Känns det som i alla fall.

Inga kommentarer: