torsdag 26 maj 2011

Pappa!



Telefonsamtal med pappa :

Pappa : Hej min älskling!
Jag : Hej!
Pappa : Jag har försökt vinna en tävling åt dej och Alexandra.
Jag : Vadå för tävling?
Pappa : Det var ett radioprogram som lottade ut två biljetter till en "privat" spelning i Paris med Gaga!
Jag : Nähä?
Pappa : Joho, och jag ringde och ringde i säkert en timme!
Jag : Vad hände?
Pappa : Nae, först var det bara upptaget hela tiden. Sen kom det fram ton, men då var man ju tvungen att vara det tolfte samtalet för att kvalificera sej!
Jag : Åh..
Pappa : Ja, i EN timme höll jag på! Jag tänkte att det hade varit så roligt och ringa dej på måndag kväll och säga "Hello Chucket, du ska till Paris med din syster och se Gaga".. Men inte det..
Jag : Hahahahaha! Pappa, vad du är söt!
Pappa : Ja, man försöker ju..

Helt ärligt så finner jag ibland inga ord för hur söt han är! Jag ser det hela framför mej.. Hur han ringer, lägger på, ringer, lägger på..
Sån här har han alltid varit. Min fina lilla pappa! :)

Inga kommentarer: