torsdag 26 maj 2011

Lillasyster blir stor! :)

Lillasyster!

Vaknade vid tre-tiden inatt och var tvungen att gå upp och kissa. På vägen trodde jag på riktigt att min axel hoppat ur led!
Det gör alltid extra ont om jag råkat ligga på axeln, men såhär ont? Jesus.

Mamma och jag åkte raka vägen till affären efter jobbet. Men inte för att handla till oss själva, nej nej. Utan för att handla till lillasyster som har flyttat hemifrån! Stort steg - dyrt steg. ;) Vi handlade massa mat, bortsett från all mat mamma handlade till henne så spenderade jag 400 spänn på nödvändigt tjafs till henne, typ : tvättmedel, diskmedel, schampo, balsam, duschkräm, mat, toapapper.. Så att vi ska veta att hon har så hon klarar sej, liksom. Och det vet vi nu.
Hon blev såklart jätteglad, särskilt eftersom hon bara trodde att vi skulle hälsa på! Hon visste inte att vi hade sju matkassar med oss på köpet! :)

Känns konstigt att hon är så stor och vuxen nu. Hon ska liksom sköta allting själv, precis allting.. Fast det är ju svårt att sköta allting själv när man har två storasystrar och en hönsmamma! :)

Inga kommentarer: