måndag 16 maj 2011

Linköping 2011-05-14.

Lite kort om lördags-trippen till Linköping tänkte jag :

Isaac somnade lite grann på vägen.. ;)


Efter en bilresa på drygt fyra timmar var vi framme! Lunchade lite på Donken och letade sedan rätt på Cloetta center. Det var inte alls så mycket folk som vi trodde att det skulle vara! Vi antar att folk i Sverige inte riktigt har fattat det här med skateboard. Än. ;) Jag fattar inte så mycket jag heller, men det var faktiskt en rolig upplevelse att vara där!

Det kommer vara svårt att beskriva i bilder, med tanke på att det enda jag kunde ta bilder med var mobilen. Så jag filmade mest med mobilen, men ljudet blev kasst. Anledningen till det är att vi ringde till Kundtjänst innan och frågade om man inte fick ta med sej kamera in, och det var tydligen strängt förbjudet! Så jag som lånat Simons systemkamera lämnade den hemma. Väl där inne hade alla med sej kamera, så typiskt!

När självaste stjärnan kom upp på rampen ljublade publiken, och det sprutade eld längs med sidorna. Häftigt!
Det var både Tony Hawk och fyra skatare till, och så fick vi även vara med om att kora vinnare i Nordiska mästerskapet och även två japanska bröder som åkte inlines.

Jag hade kunnat tänka mej att se något liknande igen, faktiskt. Det var kul att komma iväg, och det var en rolig show!
Men jag måste säga att allra roligast var det att göra Isaac glad, och se hans min när Tony Hawk slutligen kom upp på rampen! värt det! :)

Inga kommentarer: