måndag 16 maj 2011

Ledig dag imorgon.

Nu har jag lagt över alla filmer och bilder från helgen, och ätit lite mat, sallad. Kör en diet-vecka nu, jag måste det känner jag. Så sallad och en bit fläskfilé fick det bli! :)

Valborg, Ase, jag och Angélica.

Och Daniel, Tobbe och Hampe som byggde grillen. ;)

Imorgon är jag ledig eftersom jag jobbar i helgen. Så när jag har vaknat imorgonbitti ska jag ut till min Tobias direkt, och jag tänker hoppas på att det är skitväder så att vi kan burra in oss i ett täcke och kolla på film mitt på dagen. Man får liksom inte ångest om det är dåligt väder. ;) I värsta fall får vi väl lägga oss i solen ute om det nu blir sol. Man ska inte säga att man vill ha dåligt väder egentligen, jag längtar till sommarn. Men just imorgon, då hade det vart skönt med sovmorgon och gos framför en bra film. Det tycker jag.

Inga kommentarer: