måndag 14 mars 2011

Min fina fina pojkvän.. ;)

Aktivitetsdagen var mycket trevlig och 25-årsfesten likaså! Jag höll mej inte nykter, (skulle inte va nykter, men inte för full heller) inte för fem öre. Men jag gick liksom lite i tankarna att VEM vill va nykter utan anledning på en 25-årsfest liksom? Nej, just det. ;) Trevligt som tusan var det i alla fall!

Känner bara att jag måste berätta detta, haha. Ska sluta tjata om det sen. ;) Jag åkte hem till Tobbe efter festen, och sov där. Hade världens problem med att komma till ro och somna, men när jag slutligen föll in i sömn vaknade jag av att han låg väldigt nära kanten. På väg att trilla ut, liksom.. Sen ser jag bara hur han glider närmre och närmre kanten och till slut trillar han ner! Han vaknade liksom till när han väl föll ner. Täcket fick han med sej också. ;)

Efter denna lilla händelse gick jag hela dagen och skrattade. Både med andra och för mej själv. Han kom hit sen på kvällen, och jag kunde inte sluta skratta! Jag skrattade konstant i 45 minuter. Skyller lite på att jag var jävligt trött, men vad skyller jag på idag? Jag skrattar fortfarande.. ;) Stod och diskade nyss, och fick ett ryck och började asgarva. ;)


Han är så fin, min Tobias.. :) Han får mej liksom att skratta även när han inte ens är här! ÄLSKAR DEJ!

1 kommentar:

Jennie sa...

Stackars Tobbe ! :)
Men du honey , maila mig lite bilder så ska jag göra en design till dig ! Du mååååååste verkligen ha en ny ! <3

Loooove you!