onsdag 16 mars 2011

Jag ska göra Isaac glad!

Sovit hos kusin vitamin och Vidar inatt. Vi bestämde oss för att mysa upp oss i soffan och titta på DH-premiären ihop, vilket vi också gjorde. Mys som bara den!

Idag tänker jag inte göra nånting mer än att tvätta. Och ta det lugnt. :)
Imorgon slutar jag klockan 13, och planerar att göra Isaac glad. Han är stor nu, lille plutten, och har börjat älska Kiss såsom jag älskade Kiss när jag var i hans ålder. Jag gillar fortfarande Kiss, men jag lyssnar inte sådär jättemycket på dom längre.
I alla fall - han var här i söndags och fick ta över alla mina gamla Kiss-skivor och imorgon planerar jag att åka in till stan efter jobbet och köpa honom en Kiss-tröja! Bara för att, liksom. Han gör mej stolt, med sina två elgitarrer och sin sköna stil! ;) Aldrig nånsin trodde jag att det skulle bli en liten rocker av honom, men jag kanske har haft lite inflytande på honom i alla fall. ;) Fina fina lillebror.. Vad glad han ska bli!

Inga kommentarer: