fredag 11 mars 2011

Aktivitets-dag! :)

Det blev kebabtallrik på Michels, öl och Big brother med Andersson ikväll! Som jag gillade det.. Satte mej tre gånger i hennes jävla massagestol och den hittade punkter i min rygg som jag inte ens visste att jag hade ont i! Jag kommer ha ont imorgon, det är ett som är säkert.. ;)

Jag borde sova nu egentligen. Men det hinner jag inte! Först ska jag duscha, sen ska jag fixa naglar till imorgon, och till sist välja ut kläder.
Imorgon blir det först frukost på stan med brudarna, alla brudarna - sen vidare för "aktivitets-dag". ;) Fotografering i studio, hela gänget - och så lite öl på det.
På kvällen blir det 25-årsfest x2 i Karlshamn, vilket jag ser fram emot!

Det är denna lilla damen som har ordnat med aktivitetsdag med tjejerna! :) Johanna H. Här gosar hon med Charlie, men största frågan måste väl ändå vara : Vad håller pappa på med? ;)

1 kommentar:

Elina sa...

Haha, ser nästan ut som han är halvvägs i att vrida armen för att göra hand dissen vi alltid körde med förr ;) ska bli himla trevligt idag! Synd att vi förlorar dig till kvällen, fast skönt för dig kanske så du slipper genomlida melodifestivalen med mig ;)