fredag 18 februari 2011

Vänner växer faktiskt inte på träd!

Detta, bland annat, är för att jag älskar mina vänner så högt!
Marie skrev ett inlägg om att jag var hennes personliga sort av heroin. ;) Taget direkt ur Twilight, och satt precis där den skulle! :)

Och så har vi mitt samtal till Angélica P, alldeles nyss :
Jag : Hej!
P : Heeej!
Jag : Vad gör du?
P : Jag är hos My..
Jag : Jaha.. Hur länge ska du vara där?
P : Ingen aning.. Vadå då?
Jag : Nä, jag bara undrade!
P : Men säg nu..
Jag : Nej, men det var faktiskt inget..
P : Men säg!
Jag : Nej men ärligt, det var inget.
P : Man ringer inte till folk och säger så! Vad är det?
Jag : AMEN OKEJ, JAG ÄR UTTRÅKAD!
P : Ska du sova hos mej då?
Jag : Jaaa!
P : Men kom sen då!
Jag : Kan vi kolla på Ghost hunters kanske?
P : Det tycker jag absolut att vi ska!

Ibland, när man är uttråkad och har PMS.. Man har städat klart för dagen och har mest tråkigt. Man är samtidigt trött och på väg att bli förkyld igen.. Då kommer dom, bara sådär! Mina finaste. Vad fasen skulle jag göra utan er?!

Detta är bara några av alla fina..

Inga kommentarer: