lördag 1 januari 2011

Nyårsafton!

Hoppas alla har haft en bra nyårsafton! Vi hade det lugnt och skönt. Det var en trevlig kväll med de finaste!
Lagade god mat, drack öl och spelade sällskapsspel. :) Gick ändå och la oss relativt tidigt, somnade kanske kring halv två. Men jag steg upp vid åtta och slet upp Malin. Sen la vi oss med täcke och kudde i soffan och kollade på film och pratade skit medan Bernboarna sov vidare. :)

Jag och Bollan. :)

Mamma och Håkan hämtade upp mej för fika hos pappa och Malin. Stackars lille Charlie var febrig. Han blir ett år om ett par dagar, och Alexandra och jag har stora planer för det lilla livet. Vi ska se oss om efter en el-motorcykel. ;)

Slutligen slängde Alexandra och jag oss i Johannas soffa efter mat från Michels. Såg ett par avsnitt av Tre kronor, säsong ett och slappade. Där hade jag kunnat ligga kvar hela kvällen. Jag är så jävla trött, så det ska bli skönt som fan att krypa ner nyduschad i tid ikväll.

Det som är ännu bättre är att jag har en hel dag ledigt till. :)

Inga kommentarer: