tisdag 30 november 2010

Vi kommer kola i vinter. ;)


Pratade med Angélica P för en stund sen. Hon är verkligen en av mina roligaste vänner, fy fan vad jag skrattar med henne!
Hon var på väg från bussen. I vanliga fall kör hon bil, hon åker aldrig buss. Men idag gjorde hon det, pga fel på bilen. Arg, frusen, irriterad.

Angélica : Asså, Angeliqa - det är så sjukt jävla kallt ute, jag kommer typ kola i vinter!
Jag : Hahahahahha!
Angélica : Nej, jag lovar.. Jag kommer dö!
Jag : Jag vet att det är kallt, men dö kommer du inte!
Angélica : Hur fan ska vi klara denna vintern?! Jag kommer kola.

En stund senare..

Angélica : Det enda positiva med att åka buss är att den redan är uppvärmd när man hoppar på!
Jag : Ja, och så sparar vi på miljön om vi åker kollektivt..
Angélica : JAG SKITER FAN I MILJÖN, JAG VILL HA MIN BIL!!

Haha, underbara, söta.. Imorgon skedar vi! Du och jag, lite ananas och en film? Och så skedar vi..

Inga kommentarer: