lördag 9 oktober 2010

Vi fortsätter spela rock´n´roll men vi håller på å dö.

Fikat på stan idag. Gratis för min del, eftersom Johanna gav mej sin påtår.
Sedan hem till min mamma en kort visit. Hon ville väl egentligen mest se oss i synen, och jag var i stort behov av en mamma-kram.

Sen åkte vi vidare, jag och Ale. (Biten om Gullberna hoppar vi över, skittråkig del av detta inlägget.)
In till stan för att hämta med oss sushi hem. Svingod sushi! Det var det enda jag kunde komma på som jag var sugen på.

Gick sen inom Johan, en av mina finaste. Ringde han innan idag (ringer han jämt i såna lägen) för jag såg en trailer som jag läst om innan. The runaways. En film om gamla rockbrudar. Passar mej perfekt! Och Johan fixar. Alltid, när jag ber om nåt.

Mina känslor går fortfarande lite upp och ner. Jag gråter inte lika mycket, men jag tänker desto mer. Emellanåt är jag lite i min egen lilla värld, jag märker det själv.
Tackar återigen alla mina vänner, som känner mej både innantill och utantill. Utan er vet jag inte vad jag hade gjort.
Jag är alldeles snart redo att ta emot lite kärlek. :)

Inga kommentarer: