tisdag 26 oktober 2010

Pulverdag två.

Pulverdag två har varit lite värre. Även det är normalt.
Denna gången har jag dessutom inte förberett mej mentalt för att inte äta, utan jag bara tutade och körde. Vet inte om det är bra eller dåligt!

Har varit trött, hängig, irriterad och grinig. Precis som Alexandra sa att jag skulle bli.. ;) Men det går väl över!
Det sjuka är att man alltid blir sugen på saker man i normala fall inte hade valt om man fått välja. Tidigare har jag blivit tok-sugen på tacoköttfärs, och förra gången bacon.. Denna gången är jag jättesugen på en smörgås från Pågen, med skinka på. Jättesugen! Känner inte alls för den typiska vara-sugen-på-maten, utan en skiva bröd med skinka på hade gjort mej till världens mest nöjda människa! Ska handla hem det tills nästa vecka när jag ska börja äta.
Säga vad man vill, men det är lika intressant varenda gång att testa psyket såhär.

Inga kommentarer: