fredag 15 oktober 2010

Myskvällen!

Vi tittade inte klart på Idol, jag fick (som vanligt) min vilja igenom och vi satte på The Runaways. Svinbra film.. ;) Blev mycket snack i bakgrunden, så ingen hängde med fullt ut, och därmed sågade de filmen. Orättvist, de tittade ju inte ens!
Jennie stannade tappert kvar och såg klart hela. Hon gillade den. Henne kan man lita på! ;)
Annars trevlig kväll. Mysigt. Pappa kom en liten sväng med. :)

Det är en sak jag inte fattar när det gäller Idol detta året. Visst att konkurensen är stenhård, värre än förut - det är jag med på.
Men varför röstas de bättre ut först? Minnahs tur att åka ikväll läste jag, skittråkigt! Sist Sassa, min stora favorit bortsett från Alice. Ska det börja såhär illa, undrar hur det ska sluta då? Jay och Alice till final. Det hade jag gillat.
Weise.. Vad gör han i ett Idol-sammanhang? Jävla pajas.

Inga kommentarer: