fredag 15 oktober 2010

Mys och mys. När jag behöver det som mest!

Sovit ruskigt dåligt inatt. Vaknade vid tre av att jag hade ont i magen, och kunde inte somna om. Till slut somnade jag, men vaknade vid fyra igen. Låg och tittade på klockan hur länge som helst.

Ikväll har jag bjudit in lillasyster och hennes kompis till tacokväll till Idol. Och så bjöd jag in Alexandra och Jennie med. Extra mys. :)
Kul att samla alla systrar! Vin, tacos, Idol och en film. Eller nåt.

Känns även skönt att släppa stressen ett par timmar. :)
Imorgon blir det mer mys. Dels kinarestaurang med min älskling, hans lillebror och hans tjej. Och så givetvis lite mys med Angélica och Ann-sofie med. Skräckis i Ases hus, med övernattning. Sånt älskar vi!

Nu : en cigg och lite 70-talsmusik med Jensan!

Inga kommentarer: