tisdag 19 oktober 2010

Jag är bortskämd.

Sov nio timmar inatt. Vaknade pigg som en lärka. Inte ett tecken på mitt ansikte av gårdagen.
Jag är så bortskämd av fina människor. Alldeles för bortskämd.
Idag fick jag middag, DH-mys (de rökte oregano i DH - en slump?) och godis av Jennie och Albin. Mamma som ringde för att kolla läget och prata av sej, ett SMS av storasyster som lagar lunch till lillasyster att ha med på jobbet imorgon - TROTS att hon är hemma 22.20, alltså typ tre timmar efter mej. Det är jag bortskämd med. Och så kärlek..


När jag pratade med mamma i Jennies kök kom Albin ut helt förkrossad med gråten i halsen och ville prata med Pia.. Mamma frågade : "När kommer du hem till Pia, Albin?"
"Jag ska komma till dej ÅTTA gånger, när jag har fyllt år.." Underbara unge. Inte konstigt att jag älskar dej mer än vad jag kan beskriva!

Nu ska den bortskämde ta en dusch och lägga sej och sova. Inte nio timmar, det är inte hälsosamt egentligen..

Inga kommentarer: