onsdag 11 augusti 2010

Worth dying for.



Detta är en av de bästa låtarna jag har hört! Jag vet att jag säger så ofta, men när jag säger så, så menar jag det verkligen med hela mitt hjärta! Denna låten till exempel.. Denna har jag älskat sen första gången jag hörde den, vilket kan vara nåt år sedan, eller till och med två? Gruppen i sej är grym, finns väldigt många bra låtar med Rise against! Vi slänger upp en till..



Älskar sångarens röst! Var faktiskt min kära lilla Johan som tipsade mej om Rise against för länge, länge sen.. Men det har jag nog redan sagt i nåt gammalt inlägg, det känns som att jag har skrivit detta en gång innan i alla fall. :) I vilket fall som helst, så la han över två hela album på min iPod i smyg, och jag bläddrade alltid förbi för jag visste inte vad det var. Men sen räckte det med att jag hörde en låt, så var jag fast! Tackar vi Johan för. Du är inte så tokig alla gånger, Stanford! :)

Inga kommentarer: