onsdag 11 augusti 2010

Det går framåt!


Har hälsat på pappa, Malin och Charlie. Fy fanken så söt han är den lille skiten! Och nu är han så rolig när han är lite mer medveten. Han reagerar och känner igen mej när jag kommer, flinar när jag fjantar mej och sträcker ut sin lilla hals och gör den en halvmeter lång för att han ska ha full koll på vart man befinner sej, om han inte ser mej. :) Goe unge.. Han låg på skötbordet när jag skulle säga hej då. Gav han en puss, och vinkade när jag stod i dörren. Då sträcker han upp hela huvudet, vilket ser jävligt ansträngande ut, och så bjuder han på ett jätteflin! :)

Imorgon är det dags för klippning och slingning av hår! :) Sen på kvällningen har Ase och jag bestämt oss för en helkväll/natt med film, frukt och mys! :)
Får se om jag pallrar mej in till Karlskrona sailet på kvällen och tittar på Royal republic. Egentligen vill jag inte missa det, jag vill verkligen se dom! Jag är nöjd och stolt över att det gått så bra för dom som det har gjort!
Jag vet en liten skit som kommer vara extas hela dagen imorgon inför att få se Royal, och det är lille Isaac.. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Mmm, och storasyster Ale är både axtas och skitnervös :)