lördag 14 augusti 2010

Slö idag.

Helvete vad slö jag är! Det lär bli ett helt projekt att komma upp på måndag morgon, då är det dags att börja jobba på igen. På riktigt, utan någon utspridd semester!
Imorse ställde jag klockan för att komma upp i tid, så att jag börjar vänja mej. Jag slumrade till flera gånger efter det.

Har varit och handlat lite till middan idag. Ska laga fläskfilé till Tobbe när han kommer hem från jobbet. Potatisgratäng får han till, och jag tar broccoligratäng! :)
Så länge har jag faktiskt lagt mej en liten stund i soffan, slötittar lite på Vänner. Somnar jag en stund så somnar jag.. :)

Idag har jag överskridit mitt fruktintag, alla redan.
Det skiter jag i, det är väl bättre att jag äter frukt än att jag äter annat skit som innehåller en massa socker?

Inga kommentarer: