torsdag 26 augusti 2010

Nu är det natti!

Jag kollade på Sommar med Ernst. Skön kille! :) Gillar att han är så glad. Fast jag hade aldrig klarat av att umgås med en sån människa, tids nog hade jag nog slagit honom med tanke på hur många dagar om året jag själv lider av PMS-humör! ;)

Sen kom CarolaTV. Sjöng en massa Elvis-låtar. Jag ska skvallra till Elvis när vi ses i himlen. Jag ska tala om precis som det var - att Carola fjantade runt till hans låtar.
Jag är inget fan av Carola (ja, jag kan ha gillat henne när jag var liten, väldigt liten) men hon har en bra röst, trots att hon är lite läskig. Återstår att se om jag kan somna inatt.. ;)

Denna godingen gör sej påmind allt som oftast! Planschen är ju så gigantisk att jag inte vet vart jag ska ha den. Denna rymmer inte på insidan av garderoben, som de andra två. Pinsamt. Emma försöker övertala mej att det finns massor av människor som har film-planscher i hemmet, att det är snyggt! Antingen säger hon så för att hon själv har Twilight-planscher som hon inte gömt i garderoben, eller så är dessa människor som har film-planscher i hemmet inte Twilight-nördar, så de har säkert gamla svartvita fina planscher på Gudfadern eller nåt. Det köper jag. Inte annars. :)

Inga kommentarer: