torsdag 15 juli 2010

Vild diskussion! :)

Och så måste jag (såklart) bara berätta om gårdagens heta diskussion. Ase och jag köpte Pringles till filmkvällen. Gräddfil och lök.
Ann-Sofie säger att hon aldrig smakat den, inte Johan heller. Jag hävdar bestämt motsatsen, för jag vet att båda har smakat den (alla har smakat den).
Det blir ett jävla liv, Ase säger att det är sourcreme & onion som hon har smakat, och Johan håller med. (Det är ju samma smak..)
Jag konstaterar att det endast finns TVÅ gröna Pringles-sorter. Dill, och så gräddfil och lök. Diskussionen fortsätter, Ase kläcker ur sej till mej : Men vad är det du inte förstår?! :) Haha.
Till slut, bara för att jag visste att jag hade rätt, så gick jag in på www.pringles.com och visade sortimentet. Just det. Det fanns två gröna Pringles-sorter. Dill, och så gräddfil och lök.
Jag : Gräddfil och lök ÄR ju sourcreme, era dumma!
Ase : De smakar i alla fall inte samma som sourcreme!
Johan : Nej, jag håller med.
Jag : Men VAD är det NI inte förstår?! Ann-Sofie, vad betyder sourcreme?
Ase : Gräddfil.
Jag : Just det! Vad betyder onion?
Ase : Lök..
Jag : Just det! Vad blir det?
Ase och Johan : De smakar i alla fall inte likadant som sourcreme!

Ha! Love you. :)
Och ja, bara för att, så ska jag meddela att mitt i diskussionen blev jag lite lite osäker, eftersom de attackerade mej så hårt och moppsade mot mej! Men det var en tvekan som höll i sej i 2 sekunder, sen var jag övertygad igen! :)


Inga kommentarer: