tisdag 27 juli 2010

Förlåt!

Måtte resten av denna veckan gå jävligt fort!
Jag har nog en liten hat-period nu, men den går över, det vet jag.. Lite PMS, det går över.
Hatar hur jag blir i humöret, jag tycker inte det är kul det minsta. Och jag hatar hur känslig jag blir mot allt. Går omkring och retar mej på folk, utan anledning. Ber om ursäkt för det, till exempel till Vickan som jag varit lite elak mot i två dagar. Varje gång han frågar vad han gjort kan jag bara rycka på axlarna, för jag vet inte.
Tur att mina fina arbetskamrater är fina och förstående. :)

Ska börja senare på torsdag, för då ska vi äta Jesus sista måltid. Jag, Ann-Sofie, Angélica och Malin ska ta oss en brakfrukost på Hotell Scandic. Innan vi kör pulvervecka, den startar ju på måndag! :)
Jag har ju bara tjuvstartat lite med att äta sallad, frukt och inget socker istället för vanlig mat. Så att jag är mer van än sist, när jag bara slängde mej in i pulvervärlden. Ska nog gå bra. Jag och mina tjejer, vi fixar det mesta! :)

Imorgon kommer min make till mej. Det är bra, för jag är så Tobbe-kram-sugen! :)

Inga kommentarer: