tisdag 15 juni 2010

Fy fan!

Jag blir så vansinnig! Var inne på kusin Jennies blogg, och hittade det här!
Jag blir så arg. Jag blir så ledsen. När är det okej att slå ett barn? När är det okej? Jag hoppas hon dör. För ja, jag vet - "det är inte straff nog", men jo.. Det är det visst, för då undviker vi att hon gör det igen!
Jag håller med om att döden är lindrigt, men hon ska fan inte komma i närheten av mänskligheten nånsin igen! Antingen tar man död på en sån människa, eller bojar man fast henne i skogen någonstans där ingen någonsin hittar henne och där ska hon få arbeta ihjäl sej. Arbetsläger, skulle man kunna kalla det.
Fy fan.

3 kommentarer:

Elina sa...

Åhh fy faan..Åhh fy fan vilket hat..åhh!!

Bibbi sa...

Håller fullständigt med man blir ju chockad och förbannad.

Fruktansvärt.

Bibbi sa...

Att ge sig på ett litet barn på det viset, då ska det straffas, helst skulle hon ställas ut på torget och man fick plåga aset tills döds!!! Man hade ju kunnat använda bowlingklot och kastat i huvudet på henne...