måndag 17 maj 2010

God natt!

Om man rakar benen oftare så hinner det inte bli så mycket hår tills nästa gång. En gång i veckan. Det är lagom.

Vad dryg jag är! Jag får nog gå och lägga mej snart. Ska hoppa in i en dusch och dricka upp mitt kaffe, sen är det dags att sova.
Igår tittade jag på mina två absolut sista avsnitt av Gossip girl, säsong tre. Nu finns det inte mer. Innebär detta att jag måste vänta en hel vecka på nästa avsnitt, som normalt folk? Med andra serier klarar jag det, det är lite av charmen. Men med Gossip girl måste jag se minst två avsnitt på rad, annars överlever jag typ inte! Eller, det är klart att jag inte direkt faller ihop och dör. Kanske lite inombords.

Så fort säsong tre har gått klart på TV klickar jag hem den med, så att jag har den till min samling. Skillnaden på andra serier och Gossip girl är att andra serier är svinbra säsong ett och möjligtvis två, sen ballar alltid allting ur. Men på Gossip girl är det tvärtom. Det är svinbra i början, och när man inte tror att det kan bli bättre så blir det bättre.. Och bättre. Det är liksom intriger på låtsas, fast mer på riktigt.
Fan vad jag analyserar allt. ;)

Nu ger jag mej. Duschen, sen sängen.
Puss. :)

Inga kommentarer: