lördag 29 maj 2010

Fest då!

Varit en bra dag, jag känner mej ganska mör i kroppen och framförallt i huvudet.. :)
Först upp med tuppen för att dra en liten vända på stan. Två timmar intensiv shopping med Ann-Sofie. Blev inte så himla mycket till mej själv, men det blev liten present till Jennie K, doppresent till Emilia och lite vin och kläder till mej. :)
Sen vidare till pappa för att hjälpa till med flytten.
Så söt :
Pappa : Kan du hjälpa till att passa Charlie på lördag, medans vi flyttar?
Jag : Självklart!
Igår ringde jag för att kolla om jag verkligen behövdes eftersom Alexandra också skulle se efter Charlie.
Pappa : Mja, alltså.. Du måste ju inte om du inte vill, men jag tänkte att du kanske ville putsa våra fönster, du gör det så himla snabbt..
Jag : Hahahaha, okej.
Snyggt försök liksom, "kan du passa Charlie.. OCH putsa våra fönster?" :) Sagt och gjort, jag har både putsat fönster och gosat bebis! :)

Nu gör jag mej redo för en tripp till K-hamn. Jennie K ställer till med födelsedagsfest, och innan var jag inte ens lite sugen.. Men nu tycker jag det ska bli kul, kommer ett par från jobbet med så nån känner jag ju. :)
På återseende! :)

Inga kommentarer: