tisdag 18 maj 2010

Aldrig mer!

Jag är sårad!
Jag skulle kunna skriva mer ingående för jag redan har berättat allt för Elina. Förlåt min fina, men du ville veta.. Det händer saker i detta avsnittet som jag önskar att jag inte hade sett. Jag kommer inte kunna titta mer.

Från och med nu gör jag slut med Gossip girl. Jag vill aldrig mer prata om det, jag vill aldrig mer titta på det! Jag har aldrig menat det så mycket som nu!
Det känns uppriktigt sagt som en kniv i hjärtat, och det är lindrigt uttryckt.
Från och med nu är vi ett avslutat kapitel. Jag menar det. Aldrig mer.

1 kommentar:

Elina sa...

Ja..jag VILLE veta..Nu måste jag se det IDAG..Skule titta på det nu på dagen men då kläcker richard ur sig.."Jag vill oxå se det så jag blir arg på dig på riktigt om du inte väntar tills jag kommer hem"..Så vid 5 ikväll ska jag titta på det..=( MEN, jag älskar gossip girl för mkt för att inte fortsätta kolla..Jag känner att även om de kanske är "otrogna" mot oss nu kan de förhoppningsvis gottgöra oss..Måste ju dessutom titta vad som händer med personen som "dör"..DÄREMOT kan jag säga att om denne verkligen dör, DÅ SLUTAR JAG FAAN TITTA...=( They cant kill GOD!!