fredag 23 april 2010

Pappa..

Pappa och Ale.

Förresten! Nu har jag hyllat mamma ett par gånger på kort tid, just för att hon är världens finaste mamma. Idag är det pappas tur.
Pappa har alltid varit den finaste pappan jag nånsin mött! Och idag gör han en sån där typisk pappa-grej.
Malin och Charlie ska iväg till hennes mamma imorgon, och pappa ska stanna hemma. Hon kommer att vara borta över natten, och det första pappa gör är att ringa till sina båda döttrar och kolla om vi har något inplanerat.
Hans plan? Att äta nånting gott och titta på film, bara vi tre.
Jag frågade om han inte ville ta denna stunden för sej själv, utan barn och utan sambo. Nej, han ville att vi skulle komma dit och bara mysa.
Jag kommer med all säkerhet att pallra mej dit, för idag är jag dessutom på sånt pappa-humör att det är löjligt!
Jag älskar dej, papi! Och jag är så glad att just du är min pappa! :)

Inga kommentarer: