onsdag 21 april 2010

Men! Varför DET?!

Men.. Varför?!
Jag hade 15 avsnitt av säsong tre. Såg just det femtonde avsnittet. Det slutar ju på ett sätt som gör att jag inte kommer kunna sova ikväll! Blir så ledsen.

Vem
vill göra Chuck Bass illa, och varför? Är inte det hans mamma eller vadå? Varför ljuger hon?
Och vad har Lilly Bass att dölja, vad är hennes hemlighet?
Dan och Vanessa. Funkar väl, nu när det är ett tag sen han och Serena gjorde slut. Men helst hade jag ju backat bandet en och en halv säsong och haft Dan och Serena. Som det var från början, innan allt blev förstört.
Chuck Bass och Blair.. Gud, det är perfekt! Jag älskar Chuck Bass!
Och tro det eller ej, men jag har faktiskt till och med börjat gilla tanken på Nate och Serena.
Gillar ju både Nate, Serena, Chuck och Blair. Dan har svalnat lite, som sagt.. :)

Förklara för mej hur jag ska kunna komma till ro ikväll.

Inga kommentarer: