lördag 20 mars 2010

Jag har fått present! :)

Jag, som alltid är så nyfiken av mej (det är faktiskt Marie också) har ju sagt länge att jag ska köpa tredje Twilight-boken för att få veta NU NU NU vad som komma skall! Har redan tagit reda på en del fakta, men jag vill veta rubbet!
Plus att jag i morse frågade Johan om han inte kunde köpa en flaska rödvin till mej om han skulle till bolaget, men det skulle han inte.
Nu till saken : Jag fick paket av Marie med familj idag. Twilight-böckerna OCH en flaska rödtjut! ;) TACK!

Marie
och jag slog genast upp tredje boken, sista kapitlet och började läsa. Bara för att få en hint, liksom.. Vadå desperata? ;)
Verkligen en bra present, jag ser så fram emot att läsa dom!
Men nu är frågan : Förstör jag om jag börjar läsa trean? Ska jag läsa allt från början? Orkar jag det nu? Eller ska jag ta trean för att få veta och SEN ta det från början?

1 kommentar:

Malin Khazaal sa...

klart du ska läsa alla från början :)