fredag 26 mars 2010

Got it!

Sa jag förresten att Gossip girl - säsong två trillade in i brevinkastet idag? :) Nu känns det som att min hylla är lite mer komplett. :)

För en månad sen hade jag bara sett ströavsnitt, nu har jag båda säsongerna. Det känns fan bra, jag måste veta att jag kan titta på det när jag än vill! :)
Typ som nu när jag känner att jag börjar bli snorig, kanske det till och med kommer att utvecklas till att jag blir förkyld (nu, när våren är här och jag ABSOLUT inte vill ha skiten).. Då kan det vara bra att ha tidsfördriv!

Kanske snart dags, i och för sej, att avvänja mej vid både Gossip och Twilight. Kanske ska göra som Marie och köra en avgiftningsvecka, eller två? Tydligen funkar det. :) Läser ut böckerna först, SEN tar jag en veckas rehab. Eller två.

Inga kommentarer: