fredag 26 mars 2010

Det ni!

Jaha, då har man hunnit med en fredagsöl hos Jennie, sen hem och städa undan. Mamma släpper av Isaac här tidigt imorgonbitti, vi ska ju ha en heldag han och jag, när hon och Håkis är iväg. Så jag ska faktiskt ta det lugnt ikväll så att jag är piggelin imorgonbitti. På tal om Piggelin.. ;)

Susanne sa, om Twilight-tjatet idag, och tjatet om att vampyrernas hud är kall och varulvarnas är varm. Till slut slängde hon ur sej :
Men va fan, om man vill veta hur det känns att vara med en vampyr är det väl bara till att sluta drömma och stoppa upp en piggelin? ;)
Haha. Har alltid älskat Susanne och hennes kvicka kommentarer! :)

Nähä, städa lite var det.
Tror bestämt att (om både Isaac och jag pallar) tar en vända förbi Skopunkten imorgon. Men prio ett är fjärde boken, lätt! ;)

Sen ska vi hem till Fia. Jag har faktiskt saknat min lillasyster lite nu när hon varit i Frankrike och levt loppan! :)
Lillasyster som är stolt när storasyster tar sej tid att öppna en bok och faktiskt läsa den! Lillasyster, som har handlat födelsedagspresent till storasyster - i Paris? :)

Mamma
måste ta mej satan ha världens finaste ungar! ;)



Inga kommentarer: