onsdag 24 februari 2010

Söt!


Tobias är fin.
Vi SMS:ade lite när jag var på jobbet idag, och jag kom in på det här med Malmö.. Har ju varit inne på att eventuellt (någon gång i livet) flytta dit. Jag gillar Malmö, av flera olika anledningar!
Men så känner jag ju både Tobias och mej själv ganska väl. ;) Båda två är väldigt hemmakära, och jag kan ibland ha svårt att tro att jag nånsin skulle kunna flytta ifrån Karlskrona!
Men i alla fall - jag skrev ett SMS.
Jag : Om jag flyttar till Malmö, du kommer väl och hälsar på ofta då?
Tobbe : Vadå hälsar på?
Jag : Ja, men om jag ska bo där?
Tobbe : Nej? Jag flyttar med!
;) Bra att veta vart jag har dej, hjärtat! :) Jag skulle nämligen aldrig kunna se det som en självklarhet som många andra, jag skulle aldrig kunna begära det, faktiskt.
Love you, love. :)

Inga kommentarer: