onsdag 27 januari 2010

Hur svårt ska det vara?

Diskar undan disken, inser att golvet behöver dammsugas. Och mina ben behöver rakas. Båda två. :) Men nej. Jag gör det imorgon. Idag har jag lagat mat OCH tvättat. Och jag är inte klar än.
Imorgon - städning. Påminn mej om det!

Tittar ut genom fönstret. Ser en bil som sitter fast, mitt i vägen. Kan inte låta bli att tycka att det är lite småkul.
Sju personer (!) försöker få igång bilen. Alla sju misslyckas. Alla sju är män. Ser vi en röd tråd? :) Känner mej lite skadeglad, sätter mej i soffan med en kopp kaffe.
När det är dags för påfyllning i koppen tittar jag ut igen. Det står nu två bilar, på rad, och ingen kommer fram.
Hur svårt ska det vara?! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Typiskt män... Suck, jag blir så trött! Du skulle gått ut och visa dom vart skåpet ska stå! :) Puss A