måndag 21 december 2009

Yoggi?

Vet ni vad som hände imorse förresten? :)
Alexandra beslutade sej för att ge mej en julklapp.. Gav mej ett paket. Jag öppnade det. En liten vit burk, såg exakt ut som yoggi. Hon sa att det var det.
Jag tänkte att det verkade lite märkligt. Men snäll som jag är öppnade jag locket och slickade på det.
Alexandra skriker rätt ut :
- Vad gör du?! Det där är ju inte yoggi, varför skulle jag ge dej yoggi i julklapp?!
- Men va faaaan..
- Hahaha!
Det var alltså bodylotion. ;)
Tungan blev len.

Imorgon ser jag fram emot att öppna mer julklappar. Imorgon har vi lilla julafton at Jennies place.
God mat, hela gänget, gran, glögg, paketöppning och mys.
Alexandra ska få sitt paket imorgon. Spännande! :) Direkt ska jag lägga ut bild och visa er vad det är.

2 kommentarer:

Elina sa...

Haha =)
Ja gör det, mkt nyfiken på vad du inhandlat till henne =)

Jennie sa...

bra att du haft en fin helg, vi har haft det underbart .. Bra att du gillar designen ! :) mee like !