måndag 21 december 2009

Helgen, i korthet.

Min och kusins helg har varit supermysig!
I lördags satt vi uppe, drack kaffe och fixade med bloggen tills klockan var halv fyra! En person har noterat och kommenterat min nya fabulösa design!
Jag älskar den. :) Tack Jennie!

Igår tog vi (jag, Jennie, Vidar, pappa och Malin) en långpromenad i snön in till stan. Drack lite kaffe och tittade i affärerna. Kändes skönt att vara klar med alla juklappar när man ser alla andra stirra omkring. Där kunde jag gå i lugn takt.. :)
Självplågeri är det dock att titta ut massa grejer man vill ha, men som man inte har möjlighet att köpa nu. Lönen är nära.. Julrean med! :)

Dagens dag har faktiskt varit rätt B. Skitdag, skulle jag nog kalla det!
MF, dvs jävligt lättretlig.. Och måndagar är den dagen då det ringer allra värst! Så jag har både en och tio gånger fått luta mej tillbaka och räkna till tio för att hålla humöret i schack.
Handlade efter jobbet. Fick vänta onödigt länge på bussen, så mina fötter frös som ett as. Tappade upp ett bad när jag kom hem. Jag gillar inte ens att bada.. Har svårt att koppla av, och särskilt skönt är det inte heller. Jag blir för lätt rastlös.
Men fötterna är varma nu i alla fall.

Inga kommentarer: