måndag 28 december 2009

Systarnas julklapp!

Här kommer bild på systrarnas julklapp!


Den första visar alltså Alexandras halsband. "More than life itself". I love you more than life itself, alltså. :)
Fionas fyrstav med "Hakuna matata". ;) Henne älskar jag dock med more than life itself. Hon valde Hakuna matata själv! :)

Ibland hittar jag såhär gamla bilder.. :)
Idag har min fina åkt till Budapest också. Igen. Att han inte kan hålla sej hemma! ;) Nae, han förtjänar att komma iväg, faktiskt. Även om jag saknar honom ibland. En hel vecka denna gången, RING när du är framme!
Me heart you.


Och idag har jag en "älska-Tobbe-extra-mycket-dag". :) Me heart YOU! :)

Nu ska jag sätta igång med maten till syster. Hon kommer en hel timme tidigare idag. Och idag blir det fläskfilé i ädelostsås med klyftpotatis! :)


5 kommentarer:

Jennie sa...

:) av mamma <3

Jennie sa...

fiina julklappar du gav dina systrar . :)

Malin Khazaal sa...

väldigt fina halsband :)

Anonym sa...

de är unika!

Elina sa...

så fina de va =) Var hiitade du du de???