tisdag 29 december 2009

Rockstar.

Usch, det är nästan så att jag inte ser fram emot dessa fyra dagars ledighet.
Dels för att jag hittils inte ser jättemycket fram emot nyårsafton. Än. Brukar alltid kännas så till en början och så artar det sej när det närmar sej, ska ju trots allt fira med min älskling - på fest i Rödeby.
Jag gillar inte kombination alkohol och raketer. Jag gillar det inte alls. Raketer, fine. Alkohol, fine. Men tillsammans? Nej, inte ett skvatt!

Nyårsdagen. Kommer må som jag förtjänar. Förmodligen.
Det slår aldrig fel, jag mår sällan bra dagen efter. Men det är sånt man får ta, känns bara tråkigt att lägga en hel ledig dag på att spy.
Jennie är bokad den dagen, så jag hoppas att hon är skitdålig hon med, så kan vi tycka synd om varandra! :)

Ledig. Fyra dagar.
Kan vara rätt skönt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker inte heller om den kombon! Mkt händer ju alltid vid nyår tycker jag, otäckt!