onsdag 30 december 2009

Färdigjobbat!

Gud, vad skönt att ha jobbat klart denna veckan!
Trots att jag älskar att vara sysselsatt, och att jag hade gått bananas om jag inte hade haft mitt jobb så önskar jag ibland att man kunde jobba tredagarsveckor fast med lika mycket betalt som om jag hade jobbat heltid! ;)
Fast sen vet jag å andra sidan att jag hade blivit knäpp i huvudet att sitta hemma och uggla.

Tanken var idag att Marie skulle komma hit en sväng efter jobbet, vi har inte setts på ett tag och vi är sugna på varandra.
Men så kom det ett SMS innan om att det blir TV-spel där ikväll istället, och jag vill fan hellre spela TV-spel än att sitta här!
Vi tjejer kan ju faktiskt göra två saker samtidigt - dvs spela OCH prata skit! ;)
Och spelkvällarna har jag på senaste fått tacka nej till för jag har inte haft tid.
Men nu jävlar! :)

Inga kommentarer: