lördag 26 december 2009

REA!

Jag vet att jag kanske inte borde, men jag ska fan in en sväng på REAN idag i alla fall. Jag kanske åtminstone kan lägga en liten slant på kläder idag, jag får liksom sätta en gräns på hur mycket jag kan göra av med idag.
Herregud, vi har inte ens gått in i en ny månad - då är det bäst att tänka sej för!
Alltid lika farligt när lönen kommer "för tidigt".. :)
Men, som sagt. En femhundring eller nåt kan jag unna mej i alla fall.

Egentligen behöver jag ingenting, har fått så mycket fint i julklapp, och klädbrist är det inte här hemma även om jag ofta säger att det är så. Jag är bortskämd! Jag har det mesta jag behöver..
Lite smink, det hade jag behövt!
Nåt klädesplagg hade jag velat köpa med, men det är inget jag behöver. Skillnaden på att vilja ha och att behöva är ganska stor. ;)
Kanske, om jag är snäll, ska Johan köra ut mej till Skopunkten! :) Det hade jag gillat, för skor har jag inte köpt på flera månader! (Förutom mina Jimmy Choos, men de ska ju ändå inte användas, så det räknas inte..)
Det råder egentligen ingen skobrist heller, men det är så kul att handla både kläder och skor. :) Är det dessutom REA så kan det bli riktiga kap man gör! :)

Idag kommer jag säkerligen lägga upp bilder med på mina systrars julklapp! :)

Inga kommentarer: